Kontrola nad zapytaniami o ofertę w firmie.

Kontroluj zapytania o ofertę w firmie i miej kontrolę nad sytuacją w swoim przedsiębiorstwie. Jeśli zajmujesz się sprzedażą lub jesteś odpowiedzialny za marketing i zarządzanie sprzedażą musisz wiedzieć, że relacje z nowym klientem są równie ważne jak z tymi, z którymi współpracujesz od dłuższego czasu. Te dwa typy klientów jednak łączy to samo – chęć skorzystania z oferty twojego przedsiębiorstwa. Aby mieć kontrolę nad zapytaniami ofertowymi warto dać sobie pewien komfort, dzięki któremu nie będziesz musiał każdemu klientowi indywidualnie przygotowywać oferty.

Ty lub twoi pracownicy tracicie zbyt wiele czasu na robienie wciąż tego samego?
Przygotowujecie niezmiennie podobne oferty i obsługujecie każdego klienta, chociaż można zrobić to szybciej? Na tym wyjściu skorzysta zarówno twoja firma (pracownicy będą mieli czas na ważniejsze zajęcia i nie będą zmuszeni do monotonnej pracy), lecz również klienci, którzy szybciej otrzymają swoją ofertę. Mowa tu o asystencie ofert i zapytań o nie. Daje on ogromną wygodę, ponieważ można dzięki takiemu programowi informatycznemu zrobić jeden raz coś, co będzie następnie działało przez długi okres czasu.http://www.primesoft.pl/pl/optymalizacja-procesow

Oferty będą już przygotowane i klienci otrzymają je w dowolnej wybranej przez nich formie oraz w zależności od tego, jakie produkty będą ich interesowały. Asystent to także możliwe dodatkowe opcje. Można dzięki niemu utworzyć kampanię dla pracowników, dzięki czemu będą mieli określone cele do realizacji i do nich będą dążyli. Jest to system zero-jedynkowy, czyli cel został wykonany lub nie. Dzięki temu łatwiej zapanować nad firmą, a takie zajęcia jak rozsyłanie ofert klientom czy przygotowywanie ich w kółko w podobny sposób, będą wykonywały się automatycznie. Zaoszczędzi to czas, siły i przede wszystkim pieniądze w twoim przedsiębiorstwie. Również klienci będą bardziej zadowoleni. Oczywiście zastosowanie asystenta ofert i zapytań o nie nie wyklucza przygotowywania ofert indywidualnie. Warto na swojej stronie internetowej zaznaczyć, że przy dużych zamówieniach istnieje możliwość doboru indywidualnej oferty. To pomoże zdobyć największych klientów.

Dodaj komentarz