Wiadomości TVP w nowoczesnym lepszym wydaniu

TVP chce przyciągnąć do siebie jak największa liczbę odbiorców i tym samym zwiększyć oglądalność. Już w dzisiejszych wieczornych „Wiadomościach TVP ” będziemy mogli zobaczyć tą rewolucyjną przemianę. „Wiadomości” TVP zamierzają przyciągać widzów wykształconych, z dużych miast. Od dziś główny program informacyjny Telewizji Polskiej ma nową scenografię. Wszystko po to, by chętniej oglądali go widzowie w wieku 16 – 49 lat. – Wielu z nich odeszło od nas, chcemy ich odzyskać – mówi Tomasz Adamczyk, wiceszef „Wiadomości”. Im właśnie powinien spodobać się bardziej dynamiczny sposób realizacji.

Nowe Wiadomości TVP/FOTO - Tok.fm

W pierwszy ujęciu zobaczymy lot kamery nad studiem. Najważniejsze informacje będą przedstawiane na stojąco, na tle wielkiej plazmy. Prezenterzy będą łączyć się z korespondentami i rozmawiać z nimi twarzą w twarz. Reszta programu będzie prowadzona już zza stołu prezenterskiego. Plazma umożliwi też ilustrowanie materiałów większą liczbą infografik.Nowa, elegancka scenografia jest utrzymana w odcieniach granatu i bieli. Zmieni się także czołówka, ale nie jej dotychczasowy najbardziej rozpoznawalny element i zarazem znak firmowy, czyli muzyka Piotra Rubika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *