Denerwuje Cię Captcha w Google zmień wyszukiwarkę na Ask.com

Dodane przez kair4 - pt., 11/29/2013 - 04:03
google captcha

Polityka prywatności Google może użytkownika doprowadzić do szału, wpisując w wyszukiwarkę kilkakrotnie różne hasła, nagle pojawia się plansza z systemem weryfikacji Captcha.

System weryfikuje i rozpoznaje człowieka poprzez zadawanie zadań i oczekując ich rozwiązania. Google w ten sposób sprawdza czy jesteśmy żywym organizmem czy bootem internetowym. Takie działanie jest jak najbardziej pozytywne ze strony firmy, lecz jeśli pojawiało by się np. co 100 wyszukiwań, a nie co 5 czy 10.

Captcha w Google Search może wściec

Drażniąca informacja z zabezpieczeniem Captcha, może przeciętnego Internautę doprowadzić do szału. Jak wiemy Google zarabia na reklamach i promuje swoich klientów w wynikach wyszukiwania, więc wpisując w szukajkę dowolne hasło, raczej nie otrzymamy wartościowej treści.

Prędzej pojawi się masa bzdurnych odnośników do stron czy firm, które płacą za to dużą kasę. Treści wartościowe w Google są na odległych stronach, gdzie nikt raczej nie zagląda. Płatne pozycjonowanie w Google jest nie tylko utrudnieniem, ale typowym nabijaniem użytkowników w butelkę.

Żeby ominąć problem i móc komfortowo korzystać z zasobów sieci, możemy zastosować inne alternatywne rozwiązanie. Choćby zmieniając w przeglądarce na domyślną wyszukiwarkę jaką jest Ask. Ask.com jest czwartą co do wielkości wyszukiwarką w USA. To znaczy, że co czwarty Amerykanin korzysta z tej usługi. Obecnie jak większość zachodnich serwisów, też dostępna jest w wersji Polskiej.

Krótka historia powstania Ask.com

Powstała w 1996 roku jako Ask Jeeves. Nazwa pochodzi od bohatera humorystycznych powieści i opowiadań P.G. Wodehouse'a, który był kamerdynerem Jeevesa. Facet oprócz opowiadań z zabawnymi historyjkami, również potrafił rozwiązywać większość problemów.

Błyskotliwy Wodehouse potrafił też szybko znaleźć odpowiedź na różne pytania. Stąd też twórcy wyszukiwarki w nazwie umieścili słowo Ask, w ten sposób oddając hołd Jeevesowi i jego kamerdynerowi.

Przechodząc na Ask.com nie zobaczymy żadnych utrudniających zabezpieczeń. Silnik doskonale filtruje wyniki wyszukiwań, odsiewając wszelkie niepotrzebne wyniki, a odnośniki do treści są wyświetlane bezinwazyjnie i prawdziwie. Reklama w Ask też jest, lecz nie drażni oczu i pojawia się na normalnych uczciwych zasadach.

Dodaj komentarz

Czysty tekst

CAPTCHA Zabezpieczenie przed botami i spamem
1 + 14 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.
kategoria
Polish