TV – nowoczesne centrum dowodzenia

Większość pokoi hotelowych posiada na wyposażeniu telewizor. Niezależnie od rozmiaru i jakości, odbiornik telewizyjny może być czymś więcej niż tylko elementem biernej rozrywki znudzonego gościa. Zastosowanie nowych rozwiązań technologicznych z wykorzystaniem Internetu i wewnętrznej sieci może okazać się nowoczesnym centrum dowodzenia, przynoszącym korzyści obu stronom.

Oczekiwania klientów wobec standardu rosną lawinowo. Przyczyn można upatrywać w kilku trendach, które na dłużej zagościły w społeczeństwie. Pierwszy z nich to coraz większa zamożność i większy dostęp do rozwiązań zachodnich. Wzrastające możliwości finansowe i chęć skorzystania z tych samych usług co za granica, prowadzi do wzrostu oczekiwań. Drugi trend wynika z postępu technologicznego – coraz więcej zadań wykonujemy wykorzystując do tego Internet i kanał mobilny. Zaoszczędzamy dzięki temu sporo czasu, który można przeznaczyć na pracę lub wypoczynek.

Wymienione czynniki dzięki innowacyjnym, młodym przedsiębiorstwom, pomagają wprowadzać nowoczesne, cyfrowe rozwiązania, tam gdzie niekoniecznie się ich spodziewamy. Telewizja hotelowa wykorzystując wewnętrzną sieć, może zostać przekształcona w nowoczesne centrum dowodzenia. Klient, bez wychodzenia z pokoju i zastosowania własnych urządzeń, jest w stanie skorzystać z programu TV, zamówić telewizję na żądanie (VoD), skorzystać z Internetu, skontaktować się z recepcją, czy wreszcie skorzystać z oferty dodatkowej hotelu, rezerwując miejsce w restauracji czy  miejsce w ramach oferty rozrywkowo-wypoczynkowej (SPA, tenis, basen i inne). IpTV dla hoteli to także zgłaszanie potrzeb do pokoju, swoich oczekiwań czy zgłoszenie wcześniejszego wymeldowania.

Dla obsługi nowoczesna technologia hotelowa, to przede wszystkim nieograniczone źródło informacji. Oczywiście, zastosowanie systemu ułatwia pracę, zaoszczędzając czas i pozwalając z  wyprzedzeniem dostosować się do oczekiwań klienta. Jednak przede wszystkim forma w jakiej gość hotelowy korzysta z TV pozwala na zebranie informacji o jego indywidualnych preferencjach i spersonalizowanie oferty (także tej dodatkowej) na jego dalszy pobyt i kolejne odwiedziny. Dotyczy to zarówno wyposażenia pokoju, jak i rozrywki (wirtualnej i rzeczywistej), pracy czy wypoczynku.

Oprócz tego zachowania klientów pozwalają dopasować do nich ofertę reklamową, puszczaną w ramach przerw w nadawaniu, korzystania z różnych funkcji, czy oczekiwania na materiały VoD. Daje to szansę na szersze skorzystania z dostępnych w hotelu możliwości i większe zadowolenie gości z pobytu. Ogromną zaletą systemu telewizji hotelowej nowej generacji, jest możliwość połączenia jej z istniejącymi rozwiązaniami internetowymi i mobilnymi, dzięki czemu obsługa cyfrowa jest kompleksowa i maksymalnie wydajna.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *