Czy warto firmie fotografować inwestycje i usługi budowlane?

Dodane przez kair4 - czw., 05/03/2018 - 07:18
fotografia inwestycji plac budowy

Jednym z najważniejszych sposobów promocji inwestycji jest jej odpowiednie przedstawienie na fotografii. Usługi z tym związane zyskują na popularności. Na pierwszy rzut oka, budownictwo może wydawać się niezbyt fotogeniczną branżą, ale jest jej kluczowym elementem strategii biznesowej.

Dokumentowanie poszczególnych etapów postępu prac, nie opiera się tylko na fotografowaniu maszyn budowlanych czy pracowników w trakcie wykonywania zadań służbowych. Przede wszystkim jest to idealna forma reklamy firmy.

Współpraca z kreatywnym fachowcem i wykonanie odpowiedniego materiału w formie foto reportażu, może przynieść spore korzyści i znacznie podnieść sprzedaż lokali w danym miejscu.

Czy warto zainwestować w taką usługę?

Przede wszystkim tak, ponieważ zwiększa się wiarygodność dewelopera na rynku. I choć pokazywanie kolejnych etapów budowy może wydać się mało ciekawe, to jednak wielu potencjalnych klientów chciałoby wiedzieć, jak po kolei wykonywane były różne prace.

Historia budowy zawsze ciekawi klienta po latach

  1. Jak wygląda ogólny projekt wizualizacji i realizacji
  2. Jak wyglądał plac budowy przed rozpoczęciem inwestycji
  3. Jak wyglądała budowa w czasie wykopu pod fundamenty
  4. Kiedy stawiano pierwsze mury i ściany nośne
  5. Jak wykonywano instalacje hydrauliczne lub elektryczne
  6. Jak przebiegały prace tynkarskie i malarskie
  7. W jaki sposób wykonywano prace wykończeniowe i białe montaże
  8. W jaki sposób zagospodarowano teren zewnętrzny
  9. Efekt końcowy i finał inwestycji

Profit może być jeszcze większy

Klienci lubią się chwalić wrzucając fotki na różnego rodzaju portale społecznościowe, więc automatycznie zyskamy darmową reklamę firmy.

Widząc solidną dokumentację fotograficzną, przedstawioną choćby na stronie internetowej, wielu klientów łaskawszym okiem spojrzy na konkretną ofertę, co też pomoże w dalszej promocji firmy.

Często potencjalny klient podejmuje decyzję o wyborze konkretnej oferty właśnie na podstawie zdjęć. Materiały doskonałej jakości stanowią dowód na to, że deweloper nie ma nic do ukrycia i jest solidny. Jasno przedstawia swoją ofertę, jednocześnie pokazuje ostateczną wizję końcową projektu.

Profesjonalne wykonanie dokumentacji fotograficznej, również dostarczy nieskończenie wiele inspiracji do dalszego tworzenia ciekawych materiałów handlowo marketingowych.

Zaowocuje przy projektowaniu wysokiej jakości reklam, które idealnie sprawdzą się w różnego rodzaju folderach, katalogach promocyjnych czy prezentacjach branżowych.

Warto zaznaczyć, że przypadku ofert o ogromnej wartości finansowej jak nieruchomości, często jeden dobry obraz jest więcej wart niż setki słów. Właśnie na podstawie aspektów wizualnych klient decyduje się na zakup danej marki czy przedmiotu.

Klient kupuje oczami

W czasach powszechnego dostępu do Internetu i dobrej klasy sprzętu fotograficznego, warto zadbać o najwyższą jakość materiału. Z profesjonalnie wykonanej dokumentacji można stworzyć dosłownie wszystko. Fotografie poddane odpowiedniej obróbce programem do edycji zdjęć, możemy uzyskać naprawdę elektryzujący efekt.

Świetnie przygotowane banery reklamowe odpowiednio wyeksponowane w widocznym miejscu. Zapewne bardziej przykują oko przechodnia jak byle jaka, pomalowana farbami sklejka drewniana, która bardziej będzie odstraszała niż przyciągała klienta.

Wyobraźmy sobie sytuację gdzie na jednej ulicy jest prowadzonych kilka inwestycji budowlanych na raz, gdzie cena za zakup mieszkania jest podobna. W tym przypadku ważna jest odpowiednia strategia reklamowa i prezentacja firmy. Większość klientów zapewne uda się w pierwszej kolejności do firmy, która bardziej profesjonalnie przedstawia ofertę sprzedaży na swoich banerach.

Nie każdy może robić zdjęcia

Oszczędny Janusz biznesu, pójdzie do sklepu i kupi dobry aparat fotograficzny, który później przekaże panu Heńkowi od betoniarki, żeby ten pstryknął kilka fotek. Ok też tak można, ale czy pan Henio będzie umiał odpowiednio wykonać powierzone zadanie przez szefa?

To zadanie najlepiej powierzyć profesjonalnym firmom specjalizującym się w tworzeniu materiałów reklamowych. Nie chodzi tu nawet o same umiejętności związane z przerabianiem zdjęć, lecz także o formę uchwycenia konkretnej formy przekazu.

Wbrew pozorom, wykonanie dobrego zdjęcia inwestycji nie jest takie łatwe!

Niejednokrotnie wymaga od fotografa nie tylko artystycznego zmysłu, wiedzy lecz także wielu lat doświadczenia i praktyki w zawodzie. Fotografia inwestycji może mieć ogromny wpływ na sukces sprzedażowy oraz pozytywnie wpłynąć na wizerunek dewelopera w branży budowlanej, również pomaga zdobyć nowych potencjalnych klientów.

Dodaj komentarz

Czysty tekst

CAPTCHA Zabezpieczenie przed botami i spamem
5 + 7 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.
kategoria
Polish