Kontrola nad zapytaniami o ofertę w firmie.

Dodane przez kair4 - ndz., 09/30/2018 - 02:38
zapytania ofertowe w firmie

Kontroluj zapytania o ofertę w firmie i miej kontrolę nad sytuacją w swoim przedsiębiorstwie. Jeśli zajmujesz się sprzedażą lub jesteś odpowiedzialny za marketing i zarządzanie sprzedażą. Musisz wiedzieć, że relacje z nowym klientem są równie ważne jak z tymi, z którymi współpracujesz od dłuższego czasu. Dwa typy klientów jednak łączy to samo - chęć skorzystania z oferty twojego przedsiębiorstwa. Żeby mieć kontrolę nad zapytaniami ofertowymi, warto dać sobie pewien komfort, dzięki któremu nie będziesz musiał każdemu klientowi indywidualnie przygotowywać oferty.

Ty i twoi pracownicy tracicie zbyt wiele czasu na robienie wciąż tego samego?

Przygotowujecie niezmiennie podobne oferty i obsługujecie każdego klienta, chociaż można zrobić to szybciej? Na tym wyjściu skorzysta zarówno twoja firma. Pracownicy znajdą więcej czasu na ważniejsze zajęcia i nie będą zmuszeni do monotonnej pracy. Również skorzystają klienci, którzy szybciej otrzymają swoją ofertę. Mowa tu o asystencie ofert i zapytań o nie. Daje on ogromną wygodę, ponieważ można dzięki takiemu programowi informatycznemu zrobić jeden raz coś, co będzie następnie działało przez długi okres czasu.

Oferty będą już przygotowane i klienci otrzymają je w dowolnej wybranej przez nich formie oraz w zależności od tego, jakie produkty będą ich interesowały. Asystent to także możliwe dodatkowe opcje. Można dzięki niemu utworzyć kampanię dla pracowników, dzięki czemu będą mieli określone cele do realizacji i do nich będą dążyli.

Jest to system zero-jedynkowy, czyli cel został wykonany lub nie. Dzięki temu łatwiej zapanować nad firmą, a takie zajęcia jak rozsyłanie ofert klientom czy przygotowywanie ich w kółko w podobny sposób, będą wykonywały się automatycznie. Zaoszczędzi to czas, siły i przede wszystkim pieniądze w twoim przedsiębiorstwie.

Również klienci będą bardziej zadowoleni. Oczywiście zastosowanie asystenta ofert i zapytań o nie nie wyklucza przygotowywania ofert indywidualnie. Warto na swojej stronie internetowej zaznaczyć, że przy dużych zamówieniach istnieje możliwość doboru indywidualnej oferty. To pomoże zdobyć największych klientów.

kategoria
Polish